joi, 3 februarie 2011

Atelier de croitorie - cursuri

Dragele mele,

Eu personal am cautat mult pana am gasit un curs de croitorie. Dar cum esti legat de un program bine stabilit si o programa care poate nu ti se potriveste, vin in ajutorul celor interesate despre un atelier unde puteti sa invatati mesteritul cu masinuta de cusut :)

In cadrul atelierului propriu poti invata si exersa diferite module de croitorie - fie ca esti incepatorare si n-ai mai pus un fir pe masina de cusut, fie ca ti-ai facut deja cateva articole si vrei sa inveti mai multe.

Deci, fetelor, v-o recomand cu mare caldura pe doamna Anne-Marie, formatar cu experieta de predare in cadrul cursurilor de croitorie de la Universitatea I. Dalles din Bucuresti si Centrul de Insertie Profesionala.
Ea m-a ghidat de-a lungul cursului de croitorie. :)

Contact: Dna Anne-Marie 0762970090

Zilele care urmeaza, o sa revin cu detalii legate de o expozitie ce va urma cu diverse articole realizare de copii cu dizabilitati psihice din cadrul protectiei sociale.

Succes si spor la hainute!

2 comentarii:

Miss O. spunea...

care ar fi costul acestui curs? pentru ca as fi si eu interesata. mersi

Mefi spunea...

Te rog, suna la numarul de telefon afisat pentru mai multe detalii (0762970090).

Trimiteți un comentariu